31 Aralık 2011 Cumartesi

2012 Gelmiş Neyime !

bugün 2011 in son günü..yeni uyandım sayılır 1 saat kadar yatakta debelendikten sonra kafamı kaldırdım.perdeyi hiç açmadım hatta aralamadım bile hava nasıl bilmiyorum ama kapalı gibi duruyo, inat ettim bakmicam.


herkes yeni yıla eğlenerek sevdikleriyle en güzel ortamlarda en güzel, en unutulmaz şekilde girmek adına hummalı bi çalışma içerisindedir heralde bu saatlerde. kimileri evlerinde aileleriyle, eş dost akrabalarıyla şahane bi akşam yemeğiyle kutlicak, kimileri sokak partilerinde olacak kimileri ev partilerinde arkadaşlarıyla , kimileri disko bar ,eğlence mekanlarında alkolun dibine vuracak...


yeni yıla nasıl girersen öyle geçer denir değil mi? ben pek inanmıyorum buna ..her sene milyonlarca insan 10 dan geriye doğru sayarak giriyor bu durumda tüm yılı bişeyleri sayarak geçirmeleri gerekiyor. :) tamam saçma olabilir amann neyse işte ..


ben odamda tek başıma giricem yeni yıla ve sanırım bu ilk olacak..hayatımın en yalnız yılıydı 2011 ve yine yalnız bi şekilde sonlandırıcam. tek temennim 2012 de bu yalnızlığım son bulsun. hatta sadece bi sevgilim olsun yeter :) 


patates püresi yapıcam şimdi kocaman bi tabak, onu yicem. yalnız olunca insanın içinden yemek yemek te gelmiyo yaa ..neyse bugün benim için dier günler gibi sıradan bir gün.. sadece test çözücem biraz tv izlicem belki bide film izler , nette takılır vurur kafayı yatarım...


hoş geldin 2012 :/




1 yorum:

  1. Kutlama yapmamız için, elimizde kutlamaya değer şeyler olması lazım...

    Rakımı içerken aynaya söylediğim gibi:

    Yalnızlığımıza!

    YanıtlaSil