18 Aralık 2011 Pazar

eski bi kalp yarası














şuan o kadar mutluyum ki anlatamam yaa, ama anlatmaya çalışcam :)



üniversite 1. sınıftayken bi çocuk vardı hoşlandığım uzun boylu yeşil gözlü buğday tenli karizmatik yakışıklı ve bi o kadar da götü gökyüzüne yakın.. 




o sene üniversiteler arası futsal turnuvaları bizim okulda yapılıyordu. bigün sırf derse girmemek için gittik mecburen ve onu gördüm...okuldayken hiç dikkatimi çekmemişti ..neyse ben o günden sonra sabahtan akşama kadar oturup turnuva bitene kadar o salonda onu izledim tek başıma ..



turnuvalar bitti sınav haftası geldi çattı 1. sınıfın son sınavları. benden 1 sınıf üstteydi , genelde sınav saatlerimiz aynıydı yani ara ara görüyodum onu ama onun benden haberi yoktu..



onun benden haberi yoktu.. hayır öyle değildi işte. meğer onun da benden haberi varmış.bi gün çıktık sınavdan oturuyorum merdivenler kafam hala sınav sorularında öyle dalgın dalgın bakınıyorum, yanıma bi çocuk geldi oturdu ( bu çocuk önceden bana açılmaye teşebbüs etmişti hevesini kursağında bırakmıştım ) bişeyler anlatıyo falan senden hoşlanıyoruma getirmeye çalışıyo lafı ama ben hiç oralı değilim aklım başka yerde kafamda kırk tilki... kafamı kaldırdım karşıya bakıyorum..işte orda ..bana bakıyo...Allahım nasıl mutluyum ya saatlerce o oturuyo diye oturdum o buz gibi merdivenlerde kıçım donmuştu. yanımdaki çocukda nihayet benden iş çıkmayınca kalktı gitti ..o arada arkadaşlar geldi hadi eve gidelim bende isteksiz bi şekilde kalkmak zorunda kaldım ..bizim bölüm kampüsün biraz dışındaydı otobüse binmek içim kampüse yürümemiz gerekiyodu ve benim para çekmem gerekiyodu o yüzden arkadaşlardan ayrılıp para çekmeye gittim. o zamanlar ayın 7 si en sevdiğim gündü kredilerin yattığı gün :)neyse çektim parayı elimde çantamla falan uğraşyorum birisi '' borç versene '' dedi kafamı bi kaldırdım onun bi arkadaşı , çok salak bi çocuktu ama ii ki de onla da tanışmışım daha önce ..ayak üstü bu çocukla biraz muhabbet ettik orda bu da ilerden bakıyo laf falan atıyo ama hiç bakmıyorum pas vermiyorum .. neyse dedim gitmem lazım arkadaşlar bekliyo.. biraz yürüdüm bu salak bağırıyo arkamdam hişt pişt diye neyse durdum konustuk tanıştık falan hoşlandım senden cart curt ulan mal ne ara hoşlandın bee 2 bakıştık diye ne çabuk hoşlandın tabi bunu çok sonradan kendi kendime söyledim o zamanlar ağzımın suyu alıyodu :) numaramı istedi hiç tereddütsüz verdim salağın teli yokmuş yanında ayağında beyas sporları vardı onun üstüne yazmıştı ... veridm numarayı koştur koştur kampüse gittim kızları buldum ama nası heyecanlıyım anlatamıyorum bide nefesim tıkanmış koşmaktan.. neyse kısaca özet geçtikten sonra aradı bu beni nerdesin naptın eve geçince haber ver diyo. manyak mı ne hemen moda girdi ama bende dünden razıyım zaten platonik aşkım gerçeğe dönüştü boru mu :D

eve gittim haber vermedim .. msj attı akşam bişeyler yapalım buluşalım falan diyo bende naza çektim hemen gerçi diğer günde sınavım vardı çıkamazdım onu bahane ettim .. manyak trip attı kız gibi hemen sanki günler çuvala girdi .. bi daha da hiç çıkalım falan demedi öküz o ilk ve son oldu.. öylece o seneyi kapattım.. yazın dönmedim eve orda kaldım. bununla ara ara msn de falan konusuyoruz ama hiç yüz vermiyo köpek bende sallamadım hiç. bigün bi çocukla tanıştım bu da futbolcu o salağı da tanıyo ..neyse çıktık akşam oturduk biyerlerde sohbet muhabbet bu salağın adı da geçince gitmiş anlatmış bizim burnundan kıl aldırmayan kılkuyruğa .. ne muhabbetler dönmüş neymiş o bana yüz vermemiş yoksa ben çoktan razıymışım ben ona teklif etmişim de o kabul etmemiş falan gibi ergence muhabbetler .. ben bunları duydum msn de sıçtım ağzına gecenin 2 sinde çık kapıya geliyorum alcam seni konuşcaz dedi. canıma minnet hemen hazırlandım .. arabayla gelmiş dolandık biraz döktük eteğimiizdeki taşları ben yumuşadım kapattık konuyu .. evde annemler yok gidelim de bana çay demle dedi ben önce mırın kırın ettim sonra bu ısrar etti gitiik.. çay demledi bana balkonda oturduk ama o burnu havadalıktan eser yok nası bi ezik oturuyo karşımda çok şaşırmıştım çok zavallı gözükmüştü gözüme .. sabaha kadar oturduk balkonda sohbet ettik.. sonra içeri geçtik uyuyalım sabah kahvaltı yapar bırakırım dedi olur dedim .. be bi kanepedeyim o bi kanepede ama sonra bi baktım aynı kanepedeyiz o kısmı nasıl oldu hatırlamıyorum çok abartılcak bişey olmamıştı ama öpüşme koklaşma falan o kadar sonra uyuduk biraz .. ben gitcem diye tutturdum ..tek unutamicağm kare elini elimin üstüne koydu sonra aldı öptü..benim içim kıpır kıpır ..arabadan indim güle oynaya eve çıktım yattım uyudum .. bu mersine gitti o gün.. bikaç kez aradı msj attın sonrasında o kadar.. bir daha ne gördüm ne duydum sesini.. aradan bi hafta geçti msn de ben ayrılmak istiyorum dedi orda ben saydım sövdüm şuan hatrlamıyorum ama ilk kez bu kadar aptal yerine konmuş hissetmiştim kendimi ..kötü olmuştm ya ..ben ona aşık olabilirdim .. cidden çok sevebilirdim.. ama olmadı işte.. neyse ne uzun oldu bu yazı yaa..mutluluğumun sebebi sevgilisinden ayrlmş ve sanırım kız bunu terketmiş.. face de açmış duvarını resimleri .. ergen gibi duvar yazıları var :) ay nası mutlu oldum anlatamam ..bokBöcüğü bana dönse bu kadar mutlu olmam o derece yani .ya da yok o kadar da değil ama yakın .. inşallah bir daha barışmazlar kız buna dönmez köpek sürünsün..hakkımı 3 kişiye helal etmiyorum işte birisi bu.

hep derim Allahım sevenleri kavuştur diye ama bu defa kavuşturma Allahım onlar kavuşmasın bi daha.. kızın da ses tonu travestilerinkine benziyodu zaten :) kıçımı yesinler ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder