25 Şubat 2012 Cumartesi

nbr sevgili blog? yine oldu uzun bi zaman sana uğramayalı dimi? ben işe başladım sölemiş miydim :) fitness manager oldum :P  neyse salla bunları benim canım acayip sıkkın sinirden kudurdum bütün gün :/ bi adam aradım dövmek için ama maalesef bulamadım bende yazim bari dedim :)
bi kız var.... adı lazım değil şırfıntı diyelim biz kısaca :D benim çalıştığım yerin  eski süpervisor'ı şimdi başka yerde çalışıyo ama sürekli bizim orda ..Allahım yaa çıldırıyorum o kızı gördükçe.. böle bi kendini beğenmiş ukala ukala tavırlar her boka alıtlamalar gıcık yaa bildiğin gıcık .. neyse o kız bugün yine geldi.. benim hoşlaştığım bi adam var spora gelen ( çok tatlı yaaa eriyorum onu görünce, gözüm sürekli onda biri farkederse diye ödüm kopuyo :D ) neyse işte akşam sürekli onun yanındaydı gıcık şırfıntı yaa bi yalnız bırakmadı adamı neyse ki yaşı büyük kızın benim aşkitomdan hem evlenip boşanmış ben varken napsın o yaşlı dul karıyı dimi ama :D bak şimdi böle düşününce rahatladım :D şırfıntının bu durumunu bian önce aşkitomun kulağına fısıldamalıyım ki kimin ne olduğunu bilsin :D
ayyyyyyyyyyyyyyyyy facesini aradım buldum kıpır kıpır oldum yemin ederim yaaaaaa :( aşık oldum ben ona sonunda <3<3  ankaralıymış yiğidim hemide :) çok tatlı (:

bide birisi daha var gıcık olduğum ama onu sonra anlatırım uyicam şimdi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder