19 Aralık 2011 Pazartesi

üç nokta

insan bi kere yalan söylemeye başladımı arkası kesilmez.. bunu lale devri dizisindeki yeşim söylüyo ulan şeytan karı yalancının ilahısın sen be .. tabi dizideki karakterden bahsediyorum :)

neyse acayip uykum var erkenden yatcam bu akşam dizileri de izleyemicem.. bi düzene giremedi hayatım ya. geceleri uyumasam gündüzleri göremiyorum, dersaneye gidemiyorum yarasa gibi yaşamaktan anam ağlıyo, dier türlü de akşam saat 9 da uykum geliyo şuan da olduğu gibi :/ ama her şeye rağmen gece uykusu bi başkaymış ya ..dün nası uyumuşum varya bi ara uyandım ağzımdan salyalar akmış yastığa falan :))

gideyim de uyuyayım, uykum kaçmadan ...zaten bugün de aşık olamadım..hiç yakışıklı yok etrafta hiç..erkek nesli cidden tükeniyor ..hakkımızda hayırlısı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder